20100311

Från skitjobb till sakkunnig

Med lite skitprat på Facebook så fick man ett nytt jobb. Frågan är om det är för sina kunskaper i ryska städerskor som gör att integrationsminister Tobias Billström behöver Unsgaard som sakkunnig?

Kan genom Alliansfritt Sverige konstatera att Unsgaard fått nytt jobb efter sina uttalande kring arbetslinjen. Är det för att han med sin kompetens kring arbetslinjen och integration som gör att denna förflyttning kommer till?

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern en samling med politiska bloggar

Intressant?Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Hej du,

    Jag råkade trilla in här efter läst lite olika bloggar som sedan ledde hit.

    Jag är bara lite nyfiken på om du har några egna åsikter om frågorna som du tycker alla andra partier hanterar så illa.
    Kan man inte tänka att en blogg är till för att lufta egna tankar och ideér och inte bara förklara vad andra gör för fel?

    SvaraRadera
  2. Hej Terese. Jag gör nog båda delarna och lite utefter vilken form jag är i. Om du läser mig under helgerna så har jag ofta mer texter som ger mer botten i vad jag tycker och en mer personlig vinkel på saker. Denna vecka har varit mer av den kommenterande typen...

    SvaraRadera