Nya Högbergs Tankar

Jag håller på att byta sida och ni kan läsa mera på Högbergs Tankar som kommer bli sidan där jag bloggar, tänker och presenterar Högbergs Tankar HB. Ni kan också se inläggen i högerspalten!

Innehållet kommer mera vara av vardagliga reflektioner från en medborgare blandat med politiska analyser och tyckande. Det lovas mer video och kultur. Hopppas ni följer mig över från denna sida. Kommer under en övergång innan all teknik fungerar dubbla lite.

20080120

Det var nu länge sen jag skrev på min blogg

Hej alla som saknat mina tankar.
Idag så har jag varit med sonen på Tai-kvando träning och då fick han elev eden och den var bra. Han ska arbeta för frihet och rättvisa och sist men inte minst en fredligare värld. Om alla på denna jord hade den arbetsuppgiften så skulle jag vara en himla lycklig människa nu är jag bara glad.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar