20110612

Den fega barndomen...

Ibland så går Peter på gatan som en vanlig sosse utan tankar på att blogga. En del kallar det bloggtorka. Jag kallar det leva Svenssonliv för inte skulle jag ha torka...

         Men för alla som ändå ramlar över denna sida så kommer en bild av min ungdom. Minns hur jag lyssnade på "Grandmaster Flash & The Furious Five" och ville bli den där som kunde graffiti eller de senaste moven i Breakdancen. Men inget jag kunde och en hangoround  jag blev. sprang sist i tåget efter kungsankravallerna. vågade inget men ville vara med. Ville inte vara en fegis, men det var jag och idag är jag stolt över min feghet men då... Men musiken var min och än idag kan jag fastna för den..



Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar. Intressant?Läs även andra bloggares åsikter om , , ,