Nya Högbergs Tankar

Jag håller på att byta sida och ni kan läsa mera på Högbergs Tankar som kommer bli sidan där jag bloggar, tänker och presenterar Högbergs Tankar HB. Ni kan också se inläggen i högerspalten!

Innehållet kommer mera vara av vardagliga reflektioner från en medborgare blandat med politiska analyser och tyckande. Det lovas mer video och kultur. Hopppas ni följer mig över från denna sida. Kommer under en övergång innan all teknik fungerar dubbla lite.

20090205

Centern svek barnbarnen och mig

Kan kort bara konstatera att centern fått en härdsmälta. Jag har haft ett hopp om att centern skulle hitta tillbaka sina rötter men det är försent för de har asfalterat över dem.

Sverige har fått ett nytt betongparti. Centerpartistiska betongpartiet med lokalisering Stureplan, där under atomsvampmolnet.
Socialdemokratin går nu från gråbetong till ett grönt alternativ. Hoppas bara kärnkrafttokarna inom facket kan förstå att kärnkraften hör baktiden till ovh inte framtiden.
Sen vill jag bara säga att den nuvarande kärnkraften räcker 20-30 år till så det finns tid till att hitta nya sätt och ställa om till smartare sätt samt att vi måste lära oss att hålla igen.

Andra som kommenterat denna historiska händelse är Jonas Morian, Fredrik Pettersson mm


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar