20120203

Och detta åt jag... Och jag hade lagat det

Bloggtorka så jag lägger ut gårdagens meny som jag tillsammans med vänner lagade.. Även om de gav mig salt istället för socker. Fördelen var att den STORA grytan kom fram och den STORA sleven. Inte gullande med små byttor...
            Allt lagade vi och visst kände man sig som en stjärna i köket. Jag kan lugnt säga att utan att förhäva mig att vi var jävla bra på detta... Men nu ser jag ut från hotellfönstret och jag ser inte, för snön vräker ner igen.. Och ploggen drar förbi utanför så stolen jag sitter på skakar... Det är vinter i södra Sverige och paniken ligger nära och jag tänker på värmen, dofterna och smakerna i gårdagens kök... Och snön vräker ner och det är dags för frukost...

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar. IntressantLäs även andra bloggares åsikter om , , ,