20110711

Min röst till Sverigedemokraterna

Johan Westerholm tror att skönsång kan skrämma Sverigedemokrater vågar jag inte göra annat än att följa efter. Men det är också ett sätt att visa att jag inte delar de åsikter och värderingar som Jimmy Åkesson och Sverigedemokraterna står för.

               Då Jimmy Åkesson  och Sverigedemokraterna säkert redan har min bild kan han också få röstprov i form en en klassiker i politiker sammanhang. Ja, bilden följer med och det är jag som ser ut som ett skinheads...



          Att kalla sig demokratisk och sedan fotografera alla som inte delar ens åsikter visar på en brist. Vill minnas att sist jag blev plåtat på detta sätt var av en nazist...

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar.Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , ,