20111209

Idol: Amanda vann men var låten den bästa?

Höll på att skriva rätt låt vann men det ska vara rätt idol vann. Jag är ett fan av Amanda Fondell och gillar henne för att hon är en stark personlighet en säregen röst och en charm som går rakt igenom rutan. Både min son, hustru och jag var ense och det visar på att hon med rätt material kan gå långt.

          Ja det blir en idolbloggning men det beror på att Amanda Fondell berör mig när hon sjunger och jag blir glad och smärtsam i en salig blandning. Trots denna ålder så är det så moget och innehållsrikt när hon sjunger.

Amanda%20Fondell%20-%20All%20this%20way

      Men om vinnarlåten är den bästa till henne kan man fråga men så är nu reglerna. Ikväll så gjorde hon låten till sin egen Och en sista sak så är hon den vinnaren som har störst chans att gå långt. Ska säga att topp fyra höll en mycket bra kvalite och alla har chansen att göra bra ifrån sig i musikbranschen.

Media: Ab, Ab2, Ab3Exp, Exp2, Exp3, Exp4SvD, DN, TV4.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,