20090529

Därför så röstar jag den 7 juni

En rättvis värld börjar i ett RÖTT Europa

EU kan ses so ett fredsprojekt i Europa och så må vara men det är inte mitt skäl att rösta rött den sjunde juni.

Här kommer några av mina skäl:
-Genom att mellan 60-80 procent av de beslut som jag fattar i kommunfullmäktige har grund i de beslut som fattas av EU så gör det skillnad. Vill jag ha ett rött Vimmerby krävs ett rött EU.

-Vill vi ha en rättvis värld så krävs det en stark kraft till marknaden. En rättvis värld kräver ett rött EU

- jag vill att alla arbetstagare i Europa ska få bra villkor och inte bli utnyttjade mot varandra. Bra villkor för arbetstagare kräver ett rött EU

Andra som tycker om EU-parlamentsvalet är bland annat: Alliandfritt Sverige,Peter Andersson ,Anders Löwdin, , Netroots - Socialdemokraterna

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar