Nya Högbergs Tankar

Jag håller på att byta sida och ni kan läsa mera på Högbergs Tankar som kommer bli sidan där jag bloggar, tänker och presenterar Högbergs Tankar HB. Ni kan också se inläggen i högerspalten!

Innehållet kommer mera vara av vardagliga reflektioner från en medborgare blandat med politiska analyser och tyckande. Det lovas mer video och kultur. Hopppas ni följer mig över från denna sida. Kommer under en övergång innan all teknik fungerar dubbla lite.

20091029

Tips. Om möjligheternas land

Bara ett kort lästips!

I Dagens Arena kan man läsa ett underbart klokt inlägg av Björn Elmbrant. Det man kan haka upp sig på om man skav ara kinkig är att han talar om Sahlins land istället för socialdemokratins land.

Min grundtes är att det inte finns en svensk modell utan en socialdemokratisk modell som högern alltid gjort allt som står i dess makt för att rösta ner.

Fler som skriver klokt
Kristian Krassman
Samt min nya bordsgranne Eva-Lena JanssonSen finns min namne mitt emot. Sen måste jag länka er till NetRoots.

Intressant
? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar