20091223

GOD JUL och ät inte för mycket....


Här kommer en Julhälsning från Vimmerby till alla er därute som tar tid att läsa vad jag skriver.Snön ligger vit.Granen är inburen och familjen är och köper de sista klapparna. Passar då på med en liten julhälsning.

Det har varit ett spännande år med mycket politiska frågor på agendan som har ventilerats på denna blogg. Under de kommande helgerna så tänker jag försöka hålla fingarna borta från tangentbordet ( lite iallafall...) och var ute och njuta av ledighet med familj och vänner. Det kommer behövas då jag misstänker att nästa år inte kommer med några vilostunder förrän efter september, om turen finnes...

Jag vill riktiga en extra julhälsning till alla som finns runt mig i bloggvärlden. Peter med sitt flit. Johan W som ser nya vinklar på frågorna. En annan med bra vinklingar är Alexandra på HBT-sossen. Johan U som servar oss med underlag och hejarop. Björn som avslöjar regeringen snudd på dagligen.
Sedan finns de två på den "andra sidan" som jag måste ge en extra hälsning till och det är Mary och Kent som blivit vänner över nätet och det är alltid intressanta bloggningar med bra perspektiv även om jag inte alltid är ense i sak.
Har jag glömt någon så kommer här en bamsekram!!

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern en samling med politiska bloggar

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer: