20100225

Mitt bidrag till valseger


Nu kör valrörelsen igång och Johan Ulvenlöv skickar en postning som samtidigt är en stentuff stafettpinne som ställer frågan vad jag ska göra för att få ett skifte i september. Här kommer svaret.

Som jag tror de flesta politiker så är det i valrörelsen som vi samlar den energis om bär oss fyra år framåt. Så är det i alla fall för mig. Men hur får jag denna energi. Samtalet med väljarna är det viktigaste svaret. Och jag kommer även denna valrörelse samtala med väljare. I hemmen på gator och torg samt här. Det är det nya som jag inte gjorde för fyra år sedan.

PÅ nätet kommer jag göra ett antal postningar per dag som ger besked, debatter, samt en hel del annat. Här kommer du att följa vad som händer lokalt som centralt. Jag har även uppdraget att ge mina kamrater i länet den hjälp de behöver för att komma ut i sociala medier.

Måste också säga att jag även kommer använda gamla hederliga insändare i den lokala tidningen.

Andra som har eller förhoppningsvis bekänner färg. Peter Andersson och Johan Westerholm och Alexandra Einerstam och Kristian Krassman och Storstad och Martin Moberg och Stefan Wikén och Claes Krantz och Anna Vikström och Viktor Tullgren samt Kulturbloggen för att nämna några. Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern en samling med politiska bloggar

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar