20100607

När ljuv musik uppstår

Jag är glad! En av mina favoriter kommer att var i Almedalen. Mona Sahlin. Även Moneybrother kommer vara med. Men när Aftonbladet plockar fram strategigruppen glömmer de mig och Moneybrother. För vi vinner inte valet om inte alla är med...



       Att partier lockat med artister är inget nytt utan är en gammal gren. Det som jag dock kan sakna är att de inte finns med på ett tydligare sätt i den politiska vardagen då de har förmågan att föra fram  budskapet på ett annat sätt än vi politiker har.

Johan U och HBT-sossen ger mig tråden, samt ännu ett kulturpolitik inspel och Kulturbloggen och Johan W försöker syna motståndarlaget. Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,