20100704

Söndagskrönika om vi på fastlandet

Vi sitter här buttra på fastlandet och vill över till ön där allt händer. Det är jag och så den där tokiga moderaten norr om Småland. Funderar på m jag ska skriva en krönika denna ljumma sommarkväll. Men det blir en kort bitter rackare.


         Tydligen så har den där statsministern hållit låda och vad jag kan se så var det inget nytt. Så det kanske inte är så dumt att vara hemma och bada med familjen. Men så är det allt det där andra ni vet en bal på slottet... Jaja det kan vara skit också. Men ska sanningen fram så åker jag på onsdag. då lämnar jag fastlandet för att göra ön osäker. Ha vi har det bättre här än ni har det där. I alla fall till i mitten på veckan. Nu är det bara en moderatledare så det är väll inget att se eller höra på.

        Nä nu skiter jag i detta och stänger ner datorn för denna dag eller kväll. Ni kanske vill ha mer matnyttigt att läsa än mig och en tokig moderat då då fåt ni lite länkar.

Media: Ab, DN, SvD, Ex.
Bloggat: Westerholm och Andersson och Johansson skriver mer om vad som händer där än jag då de är där.
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Boken om NetRoots och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant?Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,