20100804

Peter tvivlaren...

Så kommer den där känslan så här bara dyker på en. Är jag bra? Ja du vet så där på onsdagskvällen när man tvekar på sig själv. Va gör inte alla det på onsdagar? Tvivlar över sin egen existens och kompetens?

       Ibland tvivlar jag. Tydligen inte ni, för ni är så jävla självsäkra, så himla bra hela tiden... Men jag erkänner min svaghet och tvivel. Undrar om jag ska sluta med detta bloggande. Om det ger nått. Vad innebär de för dem som faktiskt läser denna sida? Hm menar jag att folk faktiskt läser det som jag producerar? Men innebär det nått ansvar, för mig, nä. Jag lägger hela ansvaret på läsaren  som tar sig hit och läser mina alster. Inte ska jag behöva ta ansvar för mina åsikter ( funderar på att ålägga Tokmoderaten allt ansvar).

       Nä nu har allt gått över och jag fortsätter som tidigare med mitt bloggande och kommer inte fundera mer över mitt bloggande förrän den 20 september.

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Boken om NetRoots och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,