20100902

Jag tror på Robert Lind i Kramfors

Idag kan man se att det finns tvivel bland de RödGröna väljarna. Med den mediala bilden som målas upp kan jag förstå det men det är inte över förrän vallokalerna stänger

       Ibland kan man känna så här från VImmerby att de vindar som de stora tidningarna blåser upp inte riktigt stämmer med landet. Bilden som jag och mina partikamrater möter på gator och torg samt de dörrar vi knackar på är en annan. Det är enbild av trötthet på den sittande borgerliga regeringens politik. Man må tycka att Fredrik Rinfeldt ser trevlig ut, men konsekvenserna av politiken förskräcker dem jag möter.



Media: DN, SvD, Ab, Ex.
Bloggat: Kulturbloggen noterar också
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Boken om NetRoots och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,