Nya Högbergs Tankar

Jag håller på att byta sida och ni kan läsa mera på Högbergs Tankar som kommer bli sidan där jag bloggar, tänker och presenterar Högbergs Tankar HB. Ni kan också se inläggen i högerspalten!

Innehållet kommer mera vara av vardagliga reflektioner från en medborgare blandat med politiska analyser och tyckande. Det lovas mer video och kultur. Hopppas ni följer mig över från denna sida. Kommer under en övergång innan all teknik fungerar dubbla lite.

20100902

Jag tror på Robert Lind i Kramfors

Idag kan man se att det finns tvivel bland de RödGröna väljarna. Med den mediala bilden som målas upp kan jag förstå det men det är inte över förrän vallokalerna stänger

       Ibland kan man känna så här från VImmerby att de vindar som de stora tidningarna blåser upp inte riktigt stämmer med landet. Bilden som jag och mina partikamrater möter på gator och torg samt de dörrar vi knackar på är en annan. Det är enbild av trötthet på den sittande borgerliga regeringens politik. Man må tycka att Fredrik Rinfeldt ser trevlig ut, men konsekvenserna av politiken förskräcker dem jag möter.



Media: DN, SvD, Ab, Ex.
Bloggat: Kulturbloggen noterar också
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Boken om NetRoots och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,
blog comments powered by Disqus