Nya Högbergs Tankar

Jag håller på att byta sida och ni kan läsa mera på Högbergs Tankar som kommer bli sidan där jag bloggar, tänker och presenterar Högbergs Tankar HB. Ni kan också se inläggen i högerspalten!

Innehållet kommer mera vara av vardagliga reflektioner från en medborgare blandat med politiska analyser och tyckande. Det lovas mer video och kultur. Hopppas ni följer mig över från denna sida. Kommer under en övergång innan all teknik fungerar dubbla lite.

20111125

Hårvårdstips inför helgen

När jag tvättar håret så är jag noga med att stänga ögonen. För schampo i ögonen svider och gör att man blir röd i dem och det gillas inte av det man jagar. Som gift är det lättare för röda ögon leder oftast inte till skilsmässa men en garanti är det inte...

Återkommer med mer tips och Antonsson detta tips gäller inte navelludd!

Mer tips finns här.
Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar. IntressantLäs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
blog comments powered by Disqus