20090121

Det är inte klokt vilken enighet ...

Jag har ett par gånger kommenterat den totala oenigheten som råder inom borgerligheten. Nu är det dags för nästa avsnitt i denna såpa

Statsminister Fredrik Reinfeldt har ofta uttalat sig kring den borgliga enigheten. Med dagliga utspel från olika partier och regeringsledamöter så får jag nog överväga vad jag lärde mig i skolan att enighet är.

Nu senast är det det nya storbråket om försvaret. Om man såg på kvällens nyheter så fick major Björklund en riktig omgång av tomhylsan Tolgfors. Man kan säga att idag var hylsan laddad.
Med spänning undrar jag vilket område som står på tur härnäst. Folkpartiet kanske skriver en motion om medlemskap i Nato. Den som lever får se.

Fler som bloggar om detta är Tord Oscarsson

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar