20100206

Lördagsbetraktelse med en tribute till Centern

Idag blir det en annorlunda betraktelse. Den kommer i formen av en minneshälsning till Centern. Man kan ta uttrycket " den gamla goda tiden" i sin mun och det smakar landet. Doft av kamomill. Inte som nu avgaser. Det närmsta dagens Centern kommer landet är etanolångorna som passerar Stureplan.

Men här kommer hälsningen håll till godo.



Det finns säkert en massa videor som jag missat som kan ge Centern en hjälpande hand att hitta hem. Om så är hör av er så lägger vi på eller kör en ny omgång.

Ha en skön lördag och gör som jag slit er från skärmen och ge er ut en sväng. Ikväll blir det en hatkärlekstradition, melodifestivalen och rätt/fel låt vann kan jag redan nu påstå.

Andra krönikor eller betraktelser
Johan W som idag är bedömd av Tokmoderaten. Peter S har skrivit om perfekt politik. Krassman och Martin Moberg skriver om Centern. Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern en samling med politiska bloggar

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Deras jubileumsfilm som jag redan sett kommer i mars. anne

    SvaraRadera
  2. Underbara filmklipp, men jag kan inte se Federley passa in någonstans? Kanske som en del av publiken till Elias/Robert Gustafsson på Solliden och då bara för att eventuellt få mediautrymme...

    SvaraRadera
  3. Tokmoderaten. Frågan är vem som hör hemma var? Federley eller Centern?

    SvaraRadera