20100322

Nu bör Ask avgå!

Ikväll kräver flera med Thomas Bodström i spetsen att Beatrice Ask ska avgå. Hon vill lägga till med en ny princip att hänga ut misstänkta innan de är dömda. Anmärkningsvärt och jag ställer upp på kravet. 

Många har krävt avgång men jag har hållit mig kall i frågan då jag hoppats på en backning alternativt pudel från justitieministern. Men vad händer. Hon backar inte utan ångar på med samma ideoti och då kan jag inte annat än att falla in i kören som kräver att hon avgår.

Media: TV4, TV nr 2, TV 4 nr 3,

Läs också Johan W och  Peter Andersson och Hartman samt Badlands hyena. Scaber Nestor var först ut att kommentera det hela tidigare. Röda berget har också reagera. Snodde sammanställningen av Johan U, tack. Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant?Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,