20100721

Mitt kampanjmaterial.

Det är inte bara torka utanför mitt fönster utan även en viss mån av bloggtorka också. Verkar inte vara ensam. Det är dessa förödande sommarveckor då de politiska gör ett litet break för att återkomma i augusti.

     En fundering är om det är klokt att ta semester från politiken när faktiskt folk har tid att att ta till sig den eller om de bara skiter i den och knäpper upp en öl på stranden? för min egen del, ja jag ärt en politikernörd, så ligger jag och läser om Mona Sahlin, Barack Obama och en bok om Vimmerby. Med andra ord gör mig redo att möta väljarna och få de verktyg som behövs för att de ska ställa upp på mina och mitt partis idéer. Materialet för min kampanj har tagit form och presenteras nu här som en liten nyhet.

Mer på NetRoots för progressiva bloggare och Boken om NetRoots och Politometern med en samling med politiska bloggar.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,